יום שבת, 31 באוקטובר 2009

hawaii

Inspiration



הלוואי ויכולתי להגיד שכל השבוע פינטזתי על הוואי , חשבתי מחשבות פרחוניות וראיתי את דמותי בסרט משנות החמישים עם מוזיקה של אלביס או כל שיר מאסקימו לימון לשם העניין , אך האמת המרה היא שהלכתי לקנות בד ג'רסי (או בשמו המוכר יותר טריקו) אפור על מנת לייצא אינטרפטציה יומיומית לשמלה יפיפיה של דונה קארן .
לאחר שקניתי את הבד קפצתי לחנות התחביבים היקרה השוכנת בסמוך על מנת לקנות סקוצ'ים. והנה מולי שכב בד יפיפיה שלא יכולתי להוריד את עיני ממנו! בד פרחוני ונפלא שפשוט דרש להכין ממנו חצאית (אולי כי רוחבו לא עבר את חצי מטר? או כי מטר בד עולה יותר מ 40?) החלטתי לרכושו למרות הידיעה שיש מצב שאני הולכת להצטער על זה. בניגוד לקניית בגד שלפעמים לבישתו לא יוצאת לפועל ומראו בארון מעלה גל נוסטלגיה של הבטחות לא ממומשות , הריסתו של בד יקר מעלה עצב כפול , גם על כאב הלב על הבד היפה שמצא את מותו על גזרה לא מוצלחת ועל העובדה שאולי בכסף זה הייתי רוכשת עוד יצירה מוצלחת של ילד סיני כלשהו (זארה מנגו וכו'..)
אך למרות הכל צלחתי את המשימה והתוצאות...

Interpretation

 
 

הבד הזה פשוט מדהים בעיני והחלטתי לא להשתולל יותר מידי ובטח לא להוסיף יותר מידי אלמנטים בתפירה אלא רק בלבוש עצמו , החצאית מורכבת מ 7 חלקים (3 קדימה ו4 מאחור) ולבשתי אותה עם חולצת פסים על מנת לבחון את גבול הטקסטורות המשותפות וכחלק מהחוויה ההוואיות המושלמת : ים וחולצת מלחים .
חולצה : ZARZ נעלים H&M שעון דונה קארן (שמוזכרת פעמיים בפוסט הזה וזה באמת לא היה מכוון)
ואחרון חביב השיר הפעם נוסטלגי משהו אבל בכל זאת עוד שבועיים וקצת אני הולכת לראותו אותו בלייב ומקרוב (אל תשפטו אותי בבקשה אני באה על תקן ליווי )


יום רביעי, 7 באוקטובר 2009

little black dress

Inspiration



מכיוון שזה הפוסט הראשון שלי אתחיל מהדבר הבסיסי ביותר (בתקווה לקחת את הבלוג הזה למקומות הזויים ביותר) , ברור שכל אחת צריכה שמלה שחורה קטנה (כדברי קוקו שאנל) ורק משום שהיא באמת מתאימה לכל אירוע. הכל תלוי באקססוריז הנכון והיא תתאים לקוקטיל/חתונה/עבודה/הלוויה ואולי אפילו לכמה אירועים באותו יום!
למרות התמונות למעלה תמיד תיזכר בעיני השמלה השחורה הקטנה אם דמות ההשראה הקבועה שלי - ז'קלין או (מפתח גובה ופנינים - ואם אפשר משקפי שמש)


Interpretation



השמלה מעשה ידי האופציה החביבה עלי לשמלה שחורה - מצד איד אינה חגיגית מידי ומצד שני תוספת הפאטיים האייטיזים שהתחבבו עלי מהרגע הראשון בחנות הסידקית הפינתית שלי נותנת קצת פייט לאווירה היום יומית , להשלמת המראה אני מצויידת בשני צמידים לבית H&M ונעלים נוחות (דבר שאני בדרך כלל לא מתחשבת בו) של אלדו.
אני מקווה שבלוג זה יאריך ימים , ובו יהיו באופן קבוע ההשארה שלי והביצוע שלי , בהתאם כל פוסט יגמר בשיר כי אני באמת לא חושבת שהייתי מסוגלת לתפור בלי משהו מנגן ברקע (מלבד מכונת התפירה )