יום שני, 9 בנובמבר 2009

jersey gray



Inspiration











איך שהתחיל להתקרר כל כך התרגשתי שהתחלתי לחשוב מה אני יכולה להכין לי שיתאים לתקופת מעבר - קרי חורף בארצנו , ומיד ידעתי שבא לי על בד שיזכיר לי את חליפות הפוטר של הפי'גמה אבל עדיין יכול להיות יוקרתי . יש משהו בבדים זולים ופיג'מתיים שקוראים תיגר על הלבשה יוקרתית . כמובן שציינתי בבלוג הקודם שאני זוממת כבר תקופה ארוכה על השמלה של דונה קארן (הראשונה) שהיא לא פחות ממופת ממה שאפשר לעשות מהבד הזה, בחיפושי אחר השראות נוספות ראיתי כמה נחמד הוא כשהוא נחתך (אין הרבה בדים שנחתכים כל כך נקי - זאת אומרת בלי חוטים מעצבנים) ובעיקר שמתי לב שבלייק לבלי הלא היא סרינה , נוהגת ללבוש אותו בקבעות , אולי בגלל שהוא מחמיא לגופה , או האפור הזה מתאים לבלונדה? ואולי היא סתם מחבבת אותו כמוני


Interpretation






ובכן , אני עוד לא לגמרי שם , ויש לי הרגשה שאני אתן לבד הזה עוד כמה ניסיונות , אבל בינתיים הנה חצאית הקפלים הראשונה שלי מבד פיג'מות אפור.
עוד בתמונה : ג'קט, נעלים H&M גרביונים  ebay תיק שאנל חולצה לא ידועה - אחת מ 40 החולצות השחורות שלי ...

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

תתחדשי על החצאית היא מקסימה
בתור אוהדת אפור מושבעת אני מבינה ללב האינספריישן של הפוסט.
מוזמנת.

The Girl with the Book אמר/ה...

התיק שלך הרג אותי :P