יום שבת, 31 באוקטובר 2009

hawaii

Inspiration



הלוואי ויכולתי להגיד שכל השבוע פינטזתי על הוואי , חשבתי מחשבות פרחוניות וראיתי את דמותי בסרט משנות החמישים עם מוזיקה של אלביס או כל שיר מאסקימו לימון לשם העניין , אך האמת המרה היא שהלכתי לקנות בד ג'רסי (או בשמו המוכר יותר טריקו) אפור על מנת לייצא אינטרפטציה יומיומית לשמלה יפיפיה של דונה קארן .
לאחר שקניתי את הבד קפצתי לחנות התחביבים היקרה השוכנת בסמוך על מנת לקנות סקוצ'ים. והנה מולי שכב בד יפיפיה שלא יכולתי להוריד את עיני ממנו! בד פרחוני ונפלא שפשוט דרש להכין ממנו חצאית (אולי כי רוחבו לא עבר את חצי מטר? או כי מטר בד עולה יותר מ 40?) החלטתי לרכושו למרות הידיעה שיש מצב שאני הולכת להצטער על זה. בניגוד לקניית בגד שלפעמים לבישתו לא יוצאת לפועל ומראו בארון מעלה גל נוסטלגיה של הבטחות לא ממומשות , הריסתו של בד יקר מעלה עצב כפול , גם על כאב הלב על הבד היפה שמצא את מותו על גזרה לא מוצלחת ועל העובדה שאולי בכסף זה הייתי רוכשת עוד יצירה מוצלחת של ילד סיני כלשהו (זארה מנגו וכו'..)
אך למרות הכל צלחתי את המשימה והתוצאות...

Interpretation

 
 

הבד הזה פשוט מדהים בעיני והחלטתי לא להשתולל יותר מידי ובטח לא להוסיף יותר מידי אלמנטים בתפירה אלא רק בלבוש עצמו , החצאית מורכבת מ 7 חלקים (3 קדימה ו4 מאחור) ולבשתי אותה עם חולצת פסים על מנת לבחון את גבול הטקסטורות המשותפות וכחלק מהחוויה ההוואיות המושלמת : ים וחולצת מלחים .
חולצה : ZARZ נעלים H&M שעון דונה קארן (שמוזכרת פעמיים בפוסט הזה וזה באמת לא היה מכוון)
ואחרון חביב השיר הפעם נוסטלגי משהו אבל בכל זאת עוד שבועיים וקצת אני הולכת לראותו אותו בלייב ומקרוב (אל תשפטו אותי בבקשה אני באה על תקן ליווי )


8 תגובות:

לובה אמר/ה...

יצא לך אחלה אאוטפיט, אני אוהבת שילובים של שני הדפסים יחדיו, למרות שזה טריק שקשה להוציא לפועל בצורה חיננית- הצלחת!

Standing Ovation אמר/ה...

מסכימה עם לובה, יצא לך שילוב מעולה :)

Noa Raviv אמר/ה...

מהמם!!

נועה אמר/ה...

ממש יפה! אחלה שילוב, ממש ווקיישן לוק

boiler אמר/ה...

יצא לך אחלה של עבודה, מקסים!

קנינו לפני שלושה חודשים בד כמעט זהה לבד שקנית, רק שהפרחים עם שילוב של סגול.

10 שקלים למטר בנחלת בנימין.
התכנון שלנו היה על חצאית פחות או יותר כמו שלך רק טיפה יותר תפוחה.

בדרך חזרה מהנחלה ממש ליד הסנטר ראינו סטנד עם חצאיות קצרות רגילות עם גומי למעלה סטייל אמריקן אפרל ממש מאותו בד שקנינו בעשרה שקלים, רק שהחצאיות עולות 100 שקל.

מה נגיד ומה נומר על ההגזמה במחיר, במטר בד שקנינו היא יכלה להוציא 2 שמלות אם לא יותר וזה לא שהמעצבת השקיעה בתפירה. ממש לא.

אגב החצאית לא יצאה לפועל, הבד עדיין יושב אצלנו בארון :/

mizi the cat אמר/ה...

איזה כיף של תגובות , תודה!
ובוילר - כמויות הבדים ששוכבים אצלי בארון משתווה כמעט לכמות הבגדים שאני מחכה שאולי יום אחד יחזרו לאופנה :) ובקשר להגזמה במחירי העיצוב - זה ממש מגוחך , יש מעצבת ישראלית מעורכת ומכובדת שקונה את הבדים שלה אצל אותו יבואן כמוני, אני משערת שלה זה עולה פחות מ 30 שקל למטר, אבל גם אם כן אין באמת הצדקה לזה ששמלות שלה מתחילות ב 850 ש"ח...

דבי אמר/ה...

בוליר אני יודעת על איזה חנות את מדברת. גם אני כל פעם עוברת לידה, חושבת איזה חצאיות חמודות ופשוטות להכנה ושאני צריכה לקפוץ לקנות בד כזה כי זה יהיה חוסר אחריות לשלם כ"כ הרבה במקום להכין בעצמי.

The Girl with the Book אמר/ה...

מקסים מקסים מקסים!