יום שלישי, 15 בדצמבר 2009

The more look

Inspiration














בערך לפני חודש דיברתי עם בחור על אופנה , בדיוק ירדתי על אושיה כזאת או אחרת , כשהוא התנפל עלי וניסה להבין מזה בדיוק "נפילה" ולמה אני קוראת סטייל . ניסתי להסביר שיש אנשים שלובשים טרנדים , לובשים מה שיש בחנות , לובשים בגדים כמו תחפושת ולא יעזרו הניטים ומעיל העור לעד הם לא יראו "אותנטים". ומי לדעתך בישראל מתלבש "אחרת" אבל אמיתי? ומישום מה הצלחתי לחשוב רק על אילנה גור. מאז יצא לי לראות את ההפקה מלאת התכשיטים של ווג האנגלי בספטמבר עם הדוגמנית החביבה עלי (עד להודעה חדשה ...כמובן)

Interpretation 

 
 
סוף סוף החלפתי את השקית של התנין החביב בשקית חביבה אף יותר! אולי אהפוך זאת להרגל להצטלם ליד שקיות חדשות שאני מחבבת?


בנוגע לבגדים עצמם , כבר זמן רב אני מפנטזת על תפירה של חצאית מקרודרוי וגם שלא תהיה מיני, אולי בגלל שאני מתקרבת לעשור השלישי ואולי סתם בגלל האופנה , בא לי להיות ממש גברת .
רק ביום שישי האחרון מצאתי את מבוקשי , בד פרחוני ולמרות היותו קורדורי הוא גם דק! צירפתי לזה חולצה ישנה עד מאוד מזארה (שאני חושבת שנקנתה על מנת להתחפש לאומה טורמן מספרות זולה - בתקופה בה היה לי קארה) , גרביונים , נעלים וצמיד אחד מ HM וצמיד ושרשרת מפרימאק (לפעמים גם שם יש דברים - מתי הם באים לארץ?)
בלי ששמתי לב בכלל הבגדים נורא הזכירו לי את החג שלא נחגג פה אבל למרות הכל - חג שמח! (ותמונה להמחשה של צבעי חג הכריסמס)




4 תגובות:

the eye אמר/ה...

אני מאוד מתחבר לדברים שכתבת פה!
אהבתי את תצלום עם התכשיטים של פבלומה פיקסו, אבל פחות את זה של פניה, שניראית אנורקסית ודיי מפחידה- לי היא לא עשתה את זה.
אהבתי גם את האאוטפיט שלך.

The Girl with the Book אמר/ה...

אהבתי את האאוטפיט מאד מאד :)

mizi the cat אמר/ה...

תודה רבה :) לשניכם ול -
the eye :בדרך כלל גם אני לא אוהבת דוגמניות "רזות מידי" אבל אולי בגלל שפריה מהלכת על גבול "הנער" יש בזה משהו חינני, אבל אני מסכימה איתך שהמראה הזה בדרך כלל יותר יפה על "נשים נורמליות"

לובה אמר/ה...

אאוטפיט נהדר, אהבתי את התכשיטים המאסיביים ואת הפרחוניות עם הגרביונים הירוקים.
בכלל, האופן שבו את מפרשנת את ההשראה שלך לכדי משהו יפה ולביש ממש מעולה בעיניי.
כל הכבוד!